تی وی صمت رسانه تمام صنایع ایران

در سال ۱۴۰۱ و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نام گذاری مقدس این سال به عنوان سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، بی شک اهمیت رسیدگی به صنایع از اولویت های مهم کشوری محسوب می شود.

عدم وجود رسانه ای واحد با رسالت گسترش اقتصاد، رشد و توسعه صنایع مختلف که تمام این واحدها زیر نظر وزارت صنعت، معدن وتجارت فعالیت می نمایند ما را بر آن داشت تا تحرکی نوین در راستای یکپارچه سازی رسانه ای صنایع ایجاد نماییم.

درباره تی وی صمت

بی شک کم رنگ بودن چنین رسانه ای برای پشتیبانی و مانع زدایی صنایع این مرز و بوم که خط اصلی اقتصاد ایران را تعیین می کنند محسوس و مشهود بوده است.

از رسالت تی وی صمت می توان به نقش میانی برای صنایع و افزایش تاثیرگذاری آنها در تصمیم گیریهای کلان و خرد مسئولین، معرفی صنایع بالا دستی به پایین دستی و اتصال صنایع و فعالان صنعت به یکدیگر، معرفی مدیران، کارشناسان و متخصصان جوان برای سازندگی کشور عزیزمان ایران، معرفی کامل محصولات، خدمات و ارزش آفرینی صنایع کشور اشاره نمود.

تی وی صمت با برنامه هایی از قبیل مستندهای صنعتی، گزارش های مردمی، مناظره های تخصصی، اخبار روز صنعت تلاش می کند ناامیدی حاکم در این عرصه را کاهش و ایجاد کننده انگیزه برای تمامی فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت باشد.

 

1401.3